RUTIINEJA
HYVÄÄN PÄIVÄÄN
HUOLEHDI TERVEYDESTÄSI JA
KEHOSI VASTUSTUSKYVYSTÄ
HUOLEHDI TERVEYDESTÄSI JA KEHOSI
VASTUSTUSKYVYSTÄ
Good Day Formulan tuotteilla huolehdit kehosi jokapäiväisestä hyvinvoinnista ja parannat luonnollista vastustuskykyäsi.
Good Day Formulan tuotteilla huolehdit kehosi jokapäiväisestä hyvinvoinnista ja parannat luonnollista vastustuskykyäsi.
Image is not available
Image is not available
Image is not available
Slider

Vitamiinit ja lisäravinteet immuunijärjestelmäsi tueksi

Immuunijärjestelmä on solujen ja proteiinien verkostosta koostuva kehomme suojamekanismi infektioita vastaan. Immuunijärjestelmän toiminnan kannalta on tärkeää, että kehosi saa riittävän määrän välttämättömiä vitamiineja, mineraaleja ja lisäaineita päivittäin. Näin kehosi kykenee suojautumaan ja taistelemaan erilaisia infektiosairauksia vastaan. Good Day Formulan vitamiinit ja lisäravinteet auttavat sinua saavuttamaan terveystavoitteesi. Immuunijärjestelmää tukevat lisäravinteemme on luotu sopivaan päivittäisiin, hyvän päivän rutiineihin. Kun terveytesi on sinulle tärkeä, auttaa Good Day Formula tukemaan kehosi hyvinvointia ja vastustuskykyä.

Good Day Formula - Rutiineja hyvään päivään

Good Day Formulan missiona on tuottaa korkealaatuisia, ihmisen jokapäiväistä hyvinvointia sekä vastustuskykyä parantavia tuotteita ja rutiineja. Korkealaatuiset Good Day Formula -tuotteet ovat syntyneet modernin tutkimustyön tuloksena, parantamaan ja tukemaan ihmisen luonnollista vastustuskykyä sekä välttämättömien vitamiinien ja kivennäisaineiden päivittäistä saantia. Korkeat laatustandardit täyttävät tuotteemme sisältävät vain turvallisia ja puhtaita raaka-aineita ja on valmistettu farmaseuttisen GMP-standardin (Good Manufacturing) suositusten mukaisesti.

Sinkki + C-Vitamiini

Tehokas Sinkki + C-vitamiini on tehokas ravintolisäyhdistelmä flunssan hoitoon ja ennaltaehkäisyyn. Sinkki + C-Vitamiinikapselit parantavat immuunijärjestelmän luonnollista suorituskykyä, suojaavat elimistöä ja vähentää väsymystä.

A-Z Monivitamiini

Tehokas monivitamiini auttaa varmistamaan jokapäiväisten tärkeiden vitamiinien ja hivenaineiden saannin, silloinkin kun riittävän monipuolisen ravinnon noudattaminen ei ole mahdollista.

D3-Vitamiini

D-vitamiini on tarpeellista luuston, lihasten ja immuunijärjestelmän ihanteellisen toiminnan kannalta.

C-vitamiini​

C-vitamiini vähentää väsymystä ja parantaa immuunijärjestelmän normaalia toimintaa sekä suojaa elimistöä hapettumiselta ja edesauttaa monien suojaravinteiden imeytymistä.

Helppoja rutiineja hyvään päivään

Hyvinvointi alkaa hyvin yksinkeraisista, terveellllisen elämän peruspilareista joita ovat terveellinen ja monipuolinen ravinto, riittävä lepo ja säännöllinen liikunta. Näistä arkisista asioista huolehtimalla pysyt terveempänä ja kehosi nauttii hyvästä ja tasapainoisesta elämästä. Elä ja keskity asioihin joista nautit ja jotka tuovat hyvää mieltä päivääsi. Muista myös unelmoida ja panostaa tulevaisuutesi huolehtimalla hyvän päivän rutiineista jo nyt.

Terveellinen ja monipuolinen ruokavalio koostuu 5-6 ateriasta päivässä (aamupala, lounas, päivällinen sekä välipalat). Näin elimistösi saa ravintoa tasaisesti koko päivän ajan ja aineenvaihduntasi pysyy tehokkaana. Terveellinen ruokavalio pitää painon kurissa, mikä edesauttaa vähentämään monien lihavuuden aiheuttamien terveysongelmien syntymistä. Yhdistämällä terveellisen ravinnon ja säännöllisen liikunnan, voit myös syödä vapaammin ja enemmän kuin vähän liikkuva sohvaperuna, jolla on taipumusta lihavuuteen, kolesterolihäiriöihin ja kohonneeseen verenpaineeseen.

Näillä rutiineilla syöt terveellisen monipuolisesti ja kehosi voi hyvin.

  • Syö mielummin kevyesti ja usein (5-6 kertaa päivässä), kuin harvemmin ja raskaasti kerralla.
  • Syö paljon kasviksia, vihanneksia, juureksia,  hedelmiä ja marjoja.
  • Nauti kasviksista värikkäästi ja monipuolisesti jokaisella aterialla ja välipalalla.
  • Syö laadukkaita, kuitupitoisia hiilihydraatteja ja vältä puhdistettua viljaa sekä sokeria.
  • Valitse pehmeää rasvaa: kasviöljyjä, kasviöljypohjaisia levitteitä ja kalaa kahdesta kolmeen kertaa viikossa. Rajoita kovaa rasvaa.
  • Huolehdi luustostasi syömällä kalaa, nestemäisiä maitotuotteita, juustoja ja pehmeitä rasvoja.
  • Suosi vähäsuolaisia elintarvikkeita, mausteita ja yrttejä ja vältä suolaa ja voimakassuolaisia elintarvikkeita.
  • Vesijohtovesi on paras janojuoma. Vältä sokeroituja juomia ja alkoholijuomia.

Unen tarve vaihtelee yksilöittäin, mutta yleisesti aikuisille riittävänä unimääränä pidetään 6-8 tuntia yössä (lapsilla ja nuorilla 8-10 tuntia). Kun nukut riittävästi, jaksaa kehosi paremmin, tunnet itsesi pirteäksi ja energiseksi, keskittymiskykysi on huipussaan ja saat enemmän aikaiseksi.

Hyvään uneen voit vaikuttaa tasaisella unirytmillä, säännöllisellä liikunnalla sekä parantamalla nukkumisolosuhteita ja unen laatuun vaikuttavia asioita:

  • Pyri säännöllliseen ja tasaiseen unirytmiin.
  • Makuuhuoneen tulee olla tarpeeksi viileä (18-21 astetta). Huoneen tulee olla pimeä ja hiljainen.
  • Vältä sähköisten laitteiden ruutujen katsomista (tv, kännykkä) katsomista 2 tuntia ennen nukkumaanmenoa.
  • Huolehdi että tyynysi on hyvä ja niskaa tukeva. Testaa myös mikä patjan kovuus sopii sinulle parhaiten.
  • Säännöllinen liikunta parantaa unen laatua, mutta vältä raskasta liikuntaa ennen nukkumaan menoa.
  • Älä mene nukkumaan nälkäisenä, mutta vältä kuitenkin raskaita ja nopeita hiilihydraatteja ja sokeria sisältäviä iltapaloja.
  • Vältä alkoholia ja piristäviä aineita (kahvi, tee, nikotiini, piristävät lääkkeet) ennen nukkumaanmenoa.
  • Käy lämpimässä suihkussa, kylvyssä tai saunassa ennen nukkumaanmenoa.
  • Älä nuku päiväunia.
  • Opettele rentoutumiskeinoja ja mindfulness-harjoituksia.

Liikunta on yksi miellyttävimmistä ja tehokkaimmista keinoista edistää terveyttä ja ylläpitää elimistömme  toimintakykyä. Säännöllisen liikunnan avulla ehkäiset monia terveydelllisiä oireita ja sairauksia, mutta ennen kaikkea se on yleislääke josta on etua lähes kaikkiin ellimistön toimintoihin ja elämänlaatuun. Liikunta auttaa painonhallinnassa,  parantaa unenlaatua ja mielialaa sekä vähentää ja torjuu stressiä ja masennusta.

Terveysliikunnaksi voidaan laskea kaikenlainen aktiivisuus, joka kuluttaa 1000 kilokaloria viikossa. Käytännössä tämä tarkoittaa esimerkiksi puolen tunnin reipasta kävelylenkkiä 5-7 kertaa viikossa. Jo kevytkin liikuskelu voi alentaa muun muassa verensokeri- ja rasva-arvoja. Lisäksi se vilkastuttaa verenkiertoa sekä vetreyttää lihaksia ja niveliä. Liikuskelua ja paikallaanolon tauottamista tulee tehdä joka päivä – mitä useammin, sen parempi.

  • Ylläpidä lihaskuntoa ja liikkeenhallintaa ainakin 2 kertaa viikossa. Valitse oma tapasi kuten porraskävely, raskaat pihatyöt, ryhmäliikunta, kuntosali ja pallopelit.
  • Ylläpidä terveyttäsi ja nosta sykettä ainakin 2 tuntia 30 minuuttia viikossa. Valitse oma tapasi kuten reipas kävely,uinti, sauvakävely, jumppa, tanssi ja retkeily.
  • Paranna kuntoasi lisäämällä rasitusta ja liikuntakertoja ainakin 1 tunti ja 15 minuuttia viikossa. Valitse oma tapasi kuten juoksu, pyöräily, hiihto ja pallopelit.
  • Löydä itsellesi mieleinen liikuntamuoto, jota on aina ilo tehdä.
  • Hyödynnä arkiliikunta ja liiku omalla tavallasi joka päivä. Hyviä arkiliikunnan muotoja ovat portaiden käveleminen hissin sijaan, työmatkojen tai kaupassakäyntien taittaminen kävellen tai pyörällä auton sijaan, pihan haravointi, imurointi jne.

Good Day Formulan tuotteet tukevat kehon luonnollista vastustuskykyä sekä suositusten mukaista vitamiinien ja kivennäisaineiden päivittäistä saantia.

Add Your Heading Text Here

Korkea laatu

Vitamiini ja lisäravinnevalmisteemme ovat valmistettu GMP-laatustandardin suositusten mukaisesti.

Jatkuva suoja

Toimitamme tilaamasi tuotteet suoraan kotiisi valitsemanasi kausitilauksena, jolloin saat jatkuvan suojan vastustuskyvyllesi.

Tyytyväisyystakuu

Jos et ole jostain syystä tyytyväinen tilaamaasi tuotteeseen ja kausitilaukseesi, voit perua sen ja palautamme rahasi.

Nopea toimitus

Toimitamme tilaamasi vitamiinit ja lisäravinteet sinulle postitse suoraan kotiisi jo 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksestasi.

Tyytyväiset asiakkaamme puhuvat puolestaan

Liikkuva työ ympäri maata ja epäsäännölliset työajat ei aina mahdollista oikein syömistä. Usein tulee nautittua vain pikaruokaa. Good Day Formulan lisäravinteet on hyvä tapa huolehtia tärkeiden vitamiinien päivittäisestä saannista.
Mari, 36
Myyntipäällikkö, Helsinki
Terveelliset ruokatottumukset, liikunta ja lisäravinteet ovat jo lapsesta alkaen kuuluneet terveisiin elämäntapoihini ja vastustuskyvyn ylläpitoon. Rehellisesti sanottuna en edes muista milloin olisin viimeksi sairastanut flunssaa.
Margit, 75
Eläkeläinen, Rauma
Pyrin syömään vitamiineja säännöllisesti, mutta usein niiden ostaminen kuitenkin tuppaa unohtumaan apteekista vanhojen loppuessa. Good Day Formulan kausitilaus toimii hyvänä muistuttajana tuotteiden saapuessa suoraan kotiin.
Lasse, 48
IT-yrittäjä, Espoo
Close Menu
×